perjantai 1. maaliskuuta 2013

NP Offspring - Feelings

Olen seniili. Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kärsin kunnallispoliittisesta ahdistuksesta. Ensimmäistä kertaa elämässäni. Politiikkaan en voi lähteä ensinnäkään siksi, että olen ihan tasapuolisesti eri mieltä kaikkien kanssa. En ole joukkuepelaaja. Ei mulla myöskään ole aikaa. Sitäpaitsi olen vähän eri mieltä itsenikin kanssa objektiivisesta suhtautumisesta asioihin. Mitenhän tästä pahdistuksesta nyt pääsisi?

Viikonloppuna ainakin ajattelin vaihtaa loputkin kukkamullat ja tehdä lisää kevätkylvöjä.
Sillä mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

No ainakin on maaliskuu ja se on mahtavaa se!
Enkä ole kaatunut kertaakaan pyörällä tänä talvena!

Voin tunnustaa: En ole tänä talvena poikkeuksellisesti pyöräillytkään kuin tämän yhden viikon kun lapsi oli varahoitopaikassa :P

Kuva: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjm0KGdT6AvPtUNqNTdHZjKnhcuy1wgI4U4yvRwQNBeuRaaOtjAGHrvzOA1d1-qBGVjVwf0FFbUOZQ4tfHupMYKCGT15ElHBoETmDbNlwMJoMB6OPA_14SROdFe3KW6z_LbZXfwQyGONc/s1600/Change+The+World_lo-res_Nathanael+Lark.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti